Schrijven voor Nepal

Zijn jullie inmiddels ook door de notitieboekjes heen? Dan hebben jullie geluk! Wegens het doorslaande succes van de vorige keer, zijn ze terug van weg geweest!

De voorbereidingen voor onze vijfde reis zijn, zoals jullie weten, weer in volle gang. Elke Nepalganger betaalt zijn eigen reis. Daarom is het traditie geworden om een actie te houden waarmee we daarvoor geld verzamelen. In de voorgaande jaren hebben we linnen boodschappentasjes, pennensets en broodplanken verkocht. Twee jaar geleden hadden we de notitieboekjes. Die werden met veel enthousiasme ontvangen en binnen no time waren de duizend boekjes uitverkocht en dat is dan ook een van de redenen dat we ook dit jaar notitieboekjes verkopen!

De boekjes zijn verkrijgbaar bij alle Nepalgangers en via onze mail: 30handenhelpennepal@gmail.com. Maar niet alleen wij gaan als verkopers aan de slag. De eigenaressen van ’t Boeketje te Heerlen (van Weerden Poelmanstraat 34) zijn ons zeer goed gezind. Al vanaf het moment dat wij met hen in contact kwamen, hebben zij met ons meegedacht en meegewerkt door hun winkel beschikbaar te stellen voor alle acties die wij hadden. Zo hebben zij bijvoorbeeld de meegebrachte souvenirtjes en kerstkaarten voor ons verkocht. De notitieboekjes echter, waren in de winkel zeer geliefd en mede daarom hebben wij ervoor gekozen om deze actie te herhalen.

Ook dit jaar hebben we duizend boekjes besteld om te verkopen en bij deze willen we dus de verkoop aftrappen! Zoals op de foto zichtbaar is, zijn de boekjes verkrijgbaar voor €3,50 per stuk. Om het bedrag mooi rond te maken, is het ook mogelijk om 3 boekjes voor €10,00 te kopen! Eens kijken wie er het snelste bij is…! Wacht in ieder geval niet te lang, want op = op!

1 gedachte over “Schrijven voor Nepal”

Reacties zijn gesloten.