Familiekoor op CD

Sinds een aantal jaar hebben we ook een viertal cd’s: “Licht in het duister”, “Bij de Tijd”, “Geestkracht” en onze meest recente CD “In Gods Naam”.

In Gods Naam

CD In Gods Naam VoorkantSinds kort hebben we een vierde cd: In Gods Naam. Dankzij de inzet van velen is deze CD tot stand gekomen.

De opnamen vonden wederom plaats in de gemeenschapsruimte van de Jozefkerk op de Heerlerbaan (Heerlen).

Wat staat er op?

De CD bevat 21 liedjes van ons familiekoor en het ensemble van Chrisko. Klik op het plaatje van de CD om te ontdekken welke liedjes er allemaal op staan, of klik op het plaatje om het nog beter te kunnen zien. Het liedje “In Gods Naam” kun je alvast hier beluisteren.

Geestkracht

Voorkant CD GeestkrachtSinds kort hebben we een derde cd: Geestkracht. Dankzij de inzet van velen is deze CD tot stand gekomen.

De opnamen vonden plaats in de gemeenschapsruimte van de Jozefkerk op de Heerlerbaan (Heerlen).

Wat staat er op?

De CD bevat 18 liedjes van ons familiekoor waarbij de Geest de rode draad is. Klik op het plaatje van de CD om te ontdekken welke liedjes er allemaal op staan, of klik op het plaatje om het nog beter te kunnen zien. Het liedje “Geestkracht” kun je alvast hier beluisteren.

Bij de tijd

CD Bij de tijd voorkantDe tweede cd: Bij de tijd. Wederom is dankzij velen deze cd tot stand gekomen.

De CD is mede tot stand gekomen dankzij Ivo Bemelmans die de opname productie voor zijn rekening heeft genomen. De opnamen vonden plaats in de St.Martinus kerk te Welten (Heerlen).

Wat staat er op?

De CD bevat 17 liedjes van ons familiekoor waarbij de tijd grotendeels het thema vormt. Klik op het plaatje om alle titels van liedjes te zien die er op staan. Het liedje “Tijd is waardevol” kun je alvast hier beluisteren.

Licht in het duister

CD Licht in het duister voorkantDankzij velen is deze cd tot stand gekomen. Wil je er iets over lezen klik dan op een van de onderstaande links voor een verslag.

CD-opnamen verslag 1

CD-opnamen verslag 2

De CD is mede tot stand gekomen dankzij QR12 Productions.

Wat staat er op?

De CD bevat 20 liedjes van ons familiekoor. Klik maar op het plaatje om te zien welke liedjes er allemaal op staan. Het liedje “Licht of duister” kun je alvast hier beluisteren.

Belangstelling?

Wil je een CD kopen? De kosten bedragen 10,00 euro exclusief verzendkosten.

Bestellen kan via ons contact formulier. De CD is ook verkrijgbaar in de St Pancratiuskerk in Heerlen-centrum.

BewarenBewaren