Onze Kerstkaarten van 2022

Zoek je nog originele, kleurrijke kerstkaarten? Ben je op zoek naar kerstkaarten die écht nog het verhaal van Kerstmis vertellen? Ook dit jaar zijn ze weer te krijgen via Stichting Chrisko! Het zijn eigen tekeningen. En ook dit jaar zijn er weer twee nieuwe ontwerpen aan onze collectie toegevoegd! Deze worden op dit moment gedrukt en worden rond 2 december verwacht. Dit zijn kaart nummer 5 en kaart nummer 18.

Het zijn allemaal dubbele kaarten! Ze zijn gedrukt op crèmekleurig of ivoorkleurig luxe papier, de envelop is bijpassend van kleur en gemaakt van dezelfde papiersoort.

Klik op de afbeelding van iedere kaart om de kaart nog beter te kunnen bekijken. Zo kun je ook zien of de kaart rechthoekig of vierkant van vorm is.

Alle kaarten kosten €3 per stuk, inclusief de envelop.
Twee kaarten met envelop koop je voor €5!

De opbrengst van de kaartverkoop komt ten goede aan projecten van onze stichting.

Bestellen?
De kaarten zijn te bestellen via het secretariaat van stichting Chrisko. Klik HIER om direct een mail te sturen en je bestelling door te geven. Als deze link niet werkt, kun je ook zelf een mailbericht openen en een bericht sturen aan het secretariaat. Of via ons contactformulier (klik hier) de bestelling doorgeven.

Zet duidelijk in de mail: het aantal kaarten per kaartnummer, je naam en je adresgegevens.

Indien gewenst kunnen we kaarten ook opsturen, dan komen de verzendkosten voor eigen rekening van de besteller. In Heerlen kunnen de kaarten opgehaald worden, op afspraak. We geven in een e-mail de adresgegevens door als de bestelling klaarligt.

Een deel van ons kerstkaartenassortiment is koop bij de Bloemenboetiek ’t Boeketje, Van Weerden Poelmanstraat 34 in Heerlen. Dus daar kun je ook gewoon even gaan kijken in het beschikbare aanbod.

LET OP! voor alle kaarten geldt: zo lang onze voorraad strekt!
Na ontvangst van je mail zullen we de bestelling reserveren en bevestigen, daarbij werken we op volgorde van binnenkomst. Als een kaart dan al uitverkocht is, zullen we dat doorgeven. Zodra een kaart uitverkocht raakt, vermelden we dat op deze pagina.