Onze kerstkaarten van 2021!

De ontwerpen zijn klaar, de opdracht is naar de drukker. Er is weer met vereende krachten gewerkt de afgelopen maanden en nu komen ze eraan: onze nieuwe kerstkaarten! Zoals jullie kunnen zien zijn er een aantal kaarten die op herhaling gaan. En voor de liefhebber zijn er ook dit jaar weer een aantal nieuwe kaarten ontworpen en uitgewerkt.

Ben je op zoek naar kerstkaarten die écht nog het verhaal van Kerstmis vertellen? Die zijn niet overal meer te krijgen, maar wel bij Chrisko! Er is steeds genoeg keuze in onze collectie kerstkaarten, waardoor ieder naar eigen smaak en stijl een eigen kerstwens over kan brengen naar mensen, veraf of dichtbij.

Klik op de afbeelding van iedere kaart om de kaart nog beter te kunnen bekijken. Zo kun je ook zien of de kaart rechthoekig of vierkant van vorm is.

Het zijn allemaal dubbele kaarten! Ze zijn gedrukt op crèmekleurig of ivoorkleurig luxe papier, de envelop is bijpassend van kleur en gemaakt van dezelfde papiersoort.

De prijzen
Alle kaarten kosten €3 per stuk, inclusief de envelop.
Twee kaarten met envelop koop je voor €5!

De opbrengst van de kaartverkoop komt ten goede aan projecten van onze stichting.

Bestellen?
De kaarten zijn te bestellen via het secretariaat van stichting Chrisko. Klik HIER om direct een mail te sturen en je bestelling door te geven. Als deze mail niet werkt, kun je ook zelf een mailbericht openen en een bericht sturen aan het secretariaat. Of via ons contactformulier (klik hier) de bestelling doorgeven.

Zet duidelijk in de mail: het aantal kaarten per kaartnummer, je naam en je adresgegevens.

Indien gewenst kunnen we kaarten opsturen, dan komen de verzendkosten voor eigen rekening van de besteller. In Heerlen kunnen de kaarten opgehaald worden, op afspraak.

Wil je de kaarten liever eerst in het echt bekijken? Dat kan! De kaarten zijn namelijk ook te koop bij de Bloemenboetiek ’t Boeketje, Van Weerden Poelmanstraat 34 in Heerlen.

LET OP! voor alle kaarten geldt: zo lang onze voorraad strekt!
Direct na ontvangst van je mail zullen we de bestelling reserveren en bevestigen, daarbij werken we op volgorde van binnenkomst. Als een kaart dan al uitverkocht is, zullen we dat doorgeven. Zodra een kaart uitverkocht raakt, vermelden we dat op deze pagina.

2 gedachten over “Onze kerstkaarten van 2021!”