Welkom

Welkom bij de jeugdkring

Welkom op de website van Stichting Chrisko.

Op deze site vind je allerhande informatie die betrekking heeft op onze stichting.

Onze stichting is opgericht voor, door en met jeugd en jong volwassenen.

Ons doel is het implementeren van het christelijke gedachtegoed in de maatschappij, het ondersteunen van gezinnen in nood in de regio Parkstad en uitvoeren van maatschappelijk projecten. Denk bij dit laatste aan het opbouwen van een school in Nepal of het begeleiden van een Lourdesreis voor ouderen.

Wij proberen hulp te bieden daar waar hulp nodig is, zowel materieel, als immaterieel.

Stapsgewijs ontwikkelen zich steeds nieuwe initiatieven en van alle ontwikkelingen houden we de volgers via onze website op de hoogte.

Laatste berichten

Hieronder staan de laatste berichten over onze activiteiten.

• Maatregelen ivm COVID-19 virus

Nadat we bij Chrisko alle club en koor activiteiten gestopt hebben, vanwege de richtlijnen voor het voorkomen van te snelle verspreiding van het coronavirus, heeft dit …Lees verder

Kom Jezus op het spoor!

Jezus Christus is het voorbeeld van ons leven! In Gods naam gedroeg Hij zich voorbeeldig, zoals God het graag ziet en bedoeld heeft. Dat is …Lees verder