Welkom

Welkom bij de jeugdkring

Welkom op de website van Stichting Chrisko.

Op deze site vind je allerhande informatie die betrekking heeft op onze stichting.

Onze stichting is opgericht voor, door en met jeugd en jong volwassenen.

Ons doel is het implementeren van het christelijke gedachtegoed in de maatschappij, het ondersteunen van gezinnen in nood in de regio Parkstad en uitvoeren van maatschappelijke projecten. Denk bij dit laatste aan het opbouwen van een school in Nepal of het begeleiden van een Lourdesreis voor ouderen.

Wij proberen hulp te bieden daar waar hulp nodig is, zowel materieel, als immaterieel.

Stapsgewijs ontwikkelen zich steeds nieuwe initiatieven en van alle ontwikkelingen houden we de volgers via onze website op de hoogte.

Laatste berichten

Hieronder staan de laatste berichten over onze activiteiten.

Onze nieuwe kerstkaarten zijn klaar!

Ze komen net van de drukker en liggen nu klaar om verspreid te worden: onze nieuwe kerstkaarten. Er is ook dit jaar weer door vele …Lees verder

Samen dragen

Soms gebeuren er in je eigen leven of dat van andere mensen dingen die onverdraaglijk zijn, soms zijn het hele zware lasten die we dan …Lees verder

Voettocht naar Maria, de Sterre der zee