Welkom

Welkom bij de jeugdkring

Welkom op de website van Stichting Chrisko.

Op deze site vind je allerhande informatie die betrekking heeft op onze stichting.

Onze stichting is opgericht voor, door en met jeugd en jong volwassenen.

Ons doel is het implementeren van het christelijke gedachtegoed in de maatschappij, het ondersteunen van gezinnen in nood in de regio Parkstad en uitvoeren van maatschappelijke projecten. Denk bij dit laatste aan het opbouwen van een school in Nepal of het begeleiden van een Lourdesreis voor ouderen.

Wij proberen hulp te bieden daar waar hulp nodig is, zowel materieel, als immaterieel.

Stapsgewijs ontwikkelen zich steeds nieuwe initiatieven en van alle ontwikkelingen houden we de volgers via onze website op de hoogte.

Laatste berichten

Hieronder staan de laatste berichten over onze activiteiten.

Geloofsgesprek met Vivian Kreutz

Vandaag, 24 januari 2020, zagen we op de televisie wel een heel bekend gezicht voorbij komen. Vivian Kreutz, voorzitter van de Stichting Chrisko, mocht haar …Lees verder

Kerstmis 2020

Na een lange voorbereidingstijd was het donderdagavond, kerstavond, eindelijk zo ver en mochten we, volgens jaarlijks terugkerend gebruik, op Chriskodiaanse wijze de kerst-gezinsmis vorm geven. …Lees verder

Kerstspel 2020

Onze excuses nog voor de slechte geluidskwaliteit van de live-beelden van vanavond, maar gelukkig hebben we ook dit jaar eigen opnames gemaakt van het kerstverhaal. …Lees verder

Surprise 2020

Lieve allemaal, Zoals jullie wel weten,hebben wij tot nu toe elk jaar bij elkaar gezeten.Om elkaar een eigen gemaakte surprise te gevenen inmiddels zijn we …Lees verder

Onze nieuwe kerstkaarten zijn klaar!

Ze komen net van de drukker en liggen nu klaar om verspreid te worden: onze nieuwe kerstkaarten. Er is ook dit jaar weer door vele …Lees verder