Sportief met Fysio Factory

Op maandagavond sporten we in het voorjaar op het terrein van C-Mill en wij zijn daarin niet de enige! Ook de leden van Fysio Factory, zelf gehuisvest op C-Mill, sporten op het grasveldje wat daar midden tussen de bedrijven ligt.

Twee doelen en een grasmat, meer heb je niet nodig om plezier te hebben. En uiteraard een bal, mensen met een goed humeur (en die dat niet hebben krijgen dat vanzelf) en een lekker weertje.

Zo ook afgelopen maandag avond waar we voor de tweede maal een partijtje voetbal konden spelen tegen onze opponenten van Fysio Factory. De vorige keer waren zij ons de baas, hoe zou het ditmaal verlopen?

De teams maken zich klaar Actie op het middenveld
De Jeugdkring in de aanval Fysio Factory in de aanval
Doelpunt voor Fysio Factory De Jeugdkring onder druk

Het spel golfde op en neer en vol enthousiasme rende iedereen achter de bal aan (behalve de keepers). Het was een erg leuke wedstrijd, en hoewel de uitslag in ons voordeel was met een miniem verschil, was het belangrijkste dat het ook deze keer ontzettend leuk was om het eerste sport uur op maandag avond met Fysio Factory af te sluiten. Een echte win-win situatie voor iedereen. De foto’s spreken wat dat betreft voor zich.

Groepsfoto met alle deelnemers Groep foto sporters

BewarenBewaren