Herman Wijns

Naar Herman Wijns herdenkingSinds enkele jaren gaan we samen met de leden van het Familiekoor, en eenieder die zich daar bij aan wil sluiten, naar de jaarlijkse herdenking van Herman Wijns. Herman Wijns was een Belgische jongen die al op zeer jonge leeftijd stierf. Hij was misdienaar en had een zeer groot Godsvertrouwen. Omdat hij als voorbeeld kan dienen voor niet alleen volwassenen maar ook voor onze jeugd gaan wij jaarlijks hier naar toe. Met het koor luisteren we de mis op en maken ook van de rest van de dag een echte familiedag van.

Wil je een impressie of een verslag lezen? Klik dan op een van de onderstaande berichten.

Herman Wijns dag 2018

Ieder jaar aan het einde van de maand mei, wordt in Merksem, bij Antwerpen, de Herman Wijns dag gehouden. En dit jaar ging een deel van onze groep daar al voor de vijftiende keer naartoe, hebben we berekend. Het begon ooit …Lees verder

Chrisko naar Herman Wijns

Op zaterdag 20 mei zijn we met een groep vanuit Jeugdkring Chrisko naar de gedenkdag van Herman Wijns geweest. Dat is inmiddels een traditie geworden, die we al meer dan 10 jaar volhouden. De mensen in Merksem (bij Antwerpen) hebben …Lees verder